Bröllop

publicerat i Nöje


Igår var jag på bröllop! Vigseln mellan Nadde och Pontus var jätte fin och gud vad vackra de var! Pontus var jätte nervös, det syntes så väl, men det är väl kanske inte så konstigt! Parets älsta barn skymtar i bakgrunden, han var så coolt klädd!


På vägen in...


Byter de ringar...

Bröllopet ägde rum i Alsters kyrka och vi var ca 50 personer som kom till slut. Själva festen hölls på den anrika gården Apertin, ett ställe som är enormt vackert och det är lite sagolikt. När paret gick längst gånger rös jag som bara den! Jag är enormt glad för att de hittat varandra och man ser verkigen hur kära de är i varandra. Riktig sann kärlek! Åh vad fina ni är!


Såklart ska man ta vara på seder...


Mitt favorit kort på paret!

Efter en jäkla massa fotograferande så var det ju dax för paret att åka...Pontus styvpappa har en förkärlek till äldre bilar och då Pontus är som en älg såg det ruskigt roligt ut när han knödde sig in i bilen! Ett gott skratt!


Tut tut...



Under tiden de var i väg och fotades så var det lite tips promenad. Jag tror jag fick ca 4 rätt på den! Kass är bara förnamnet. Hungrig som faan var jag och till slut kom de i den lilla röda bilen upp på gården. Middag tack!



Vi åt en tre rätters middag och förrätten bestod av meloner och parmaskinka. Huvudrätten var gourmepotatis och kött med champinjoner mojs...det var skit gott! Såklart var det bröllopstårta till efterrätt!


Lite blandad kompott av bilder under dagen!



Alla var så himla fina på bröllopet! Killara hade kostym och tjejerna hade klänning. Det är tråkigt att man sällan klär upp sig som man ändå gör på bröllop. Typ den enda chansen att få se män i kostym! Det som är så jävla snyggt!


Haha...älskar bilden på Milla..så jäkla klockren!
 
Jag åkte hem innan själva festen satt igång så den vet jag inte alls hur den blev! Det måhända att en å annan blev lite på lyran om jag känner de rätt!

Avslutar inlägget med en bild på min vackra klänning!



Tack alla för en trevlig dag och ett mycket fint bröllop!

Älskar er alla!

//Jessica


 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sukki:

Riktigt fina bilder! :D



Men det var inte bara det jag ville säga.. utan även grattis! Du har vunnit utlottningsdesignen! :) Nu återstår bara det som behövs för att fixa din design :) så som bild, personlig text och om du vill att det ska stå din blogg adress eller bara ditt namn osv :) Kika gärna i min blogg om du vill vara säker :D Grattis ännu en gång! kram

Kommentera inlägget här :