En mycket bra dag

publicerat i Allmänt


Snart dax att sova...

Jag är rätt så slut efter en heldag i solen! Jag har varit extremt duktig idag och lånade morsans cykel och trampade ner till stan och tillbaka =D Det var lite jobbigt ner till stan då vinden var kraftig så tårarna började rinna, så där försvann mitt smink =/ På hemvägen råkade jag ta ett andetag med öppen mun och med min jävla otur flög ett småkryp rätt ner i halsen...urk! Fick cykla med en jäkla hosta, inget skoj! Jag var på stan och shoppade lite idag, det gör en glad i själen =) Det blev ett par korta vita shorts, ett rosa linne, en silkes grön tunika och nya leggings. Jag spanade även efter solbrillor och så la jag undan två bh:ar som jag förmodligen kommer köpa imörn när jag och syster är på stan. Jag träffade på käre Emil och Viktor på stan och tog en fika i solen med dem. Emil hade råkat klämt sig med trucken på jobbet så han hade tydligen legat inne på sjukan i några dagar, stackare. Han såg inte vidare kry ut! Klappar om dig! Gick lite vidare på stan efter fikat tills lilla Millis slutade jobba. Vi avnjöt Arenas gudomliga bacon hamburgare och jag tog en öl till maten, det kändes lite knepigt att kunna göra det då jag alltid annars har bilen till stan men nu kunde jag njuta av en iskall öl på Arenas uteservering, det är sommarn det! Dock blev jag sådär övermätt så man ville spy upp maten. Men lite förbrännde jag när jag cyklade hem! Jag lämnade cykeln hemma hos mamma och tog en kaffe på maten tills det var dax att hämta stora syster vid tåget. Hon har med Nintendo wii så nu jävlar blir det spelning i helgen!!! Under tiden jag var på stan ringer chefen från jobbet och undrar om jag är intresserad av ett vikariat...självklart är jag det! Jag blev skit glad då jag vet att jag kommer klara mig ekonomiskt framöver, en sten lättare från bröstet =D Och så fick jag mer tid att jobba oxå, blir helgen igen så det blir att jobba på lördag, slänga sig i bilen och köra fort som faan för att hinna med konfermationen vid 4! Stressigt, men vad gör man inte för pengar? Söndag blir oxå jobb så jag vet inte riktigt hur det löser sig med eventuell plåtning...jag vill så gärna ju =/ Jaja...allt löser sig ALLTID!!! Jag blev så jävla glad när jag hämtade cykeln hos mamma idag. Hon var på intervju i måndags och de ringde henne idag och ville anställa henne!!! Det är oxå en heltidstjänts...jag är så glad för din skulla mamma =D Det har faan varit en jävla bra dag idag! Trots att jag blivit röd av solen och pattarna bleka som snö...bara att sola topless imörn ;) Nu känns det som vinden har vänt...äntligen!

Natti natti

Zzzzz

//Jessica


Kommentera inlägget här :