Lite av dagens plåtning

publicerat i Modellbilder


Gäsp...

Jag har haft ett riktigt bra humör idag! Min stöd fotograf Christer anmärkte det på en gång idag vid den spontana plåtningen som blev av med jätte trevliga Putte från Västerås =D Helt oplanerad plåtning från båda av oss men vi körde allt på lite, roligt! Vill även passa på att tacka Angelica för hennes hjälp med poseringar mm :) Hoppas att det blir några användbara bilder sen idag då Putte är på väg hem nu så jag har inte sett bilderna än. Efter vi var klara så fortsatte jag och Christer att fota lite då solen var kvar en lite stund. Jag förälskar mig inte i bilder på mig själv särskilt ofta men denna fastnade jag för direkt. Den är inte omgjort så det är bara helt neutrala jag i hög person ;) En liten förhandstitt på lite av kvällens fotning!


Det ska bli ruskigt roligt att se det färdiga resultatet sen =D Jag har höga förhoppningar på bilden så det ska bli skoj att kunna visa er sen före och efter. Allt handlar om Photoshop *garv*

Måste verkligen sussa nu, har haft huvudvärk hela dagen =/

Kram

//Jessica


Kommentera inlägget här :