Pause

publicerat i Dagbok


Tar mig ett litet uppehåll i städningen...pust, stön...pina! Vet inte riktigt vad som hänt men jag har blivit så slarvig med att plocka undan efter mig. Jag som alltid har varit renlig av mig och till skillnad från då så är jag rena lortgrisen! Tror det är dax för lite skärpning. Nyss packade jag upp resväskan efter helgen i Mjölby, mer än en vecka senare! Hallå liksom...latmasken Börgi! Jag får skylla på att det finns så mycket annat skoj att sysselsätta sig med istället..hihihi! Jag har tokrensat min garderob oxå, finns knappt nått kvar *snyft*
Jag prövade en bh som var i stl 70H som jag köpte i mars förra året som knappt är använd...mina lökar drunknade i den! They are totaly gone! Hm...taskigt läge =/ Jaja...jag har ju visserligen alltid önskat mindre pattar men att de skulle försvinna så mycket har jag väl aldrig föreställt mig att jag velat. Possitivt dock är att man ser mindre ut med mindre bröst =D Alltid ska det vara nått man inte är nöjd med...faan att vara Qvinna ibland!

Får ta och fortsätta i allt bök här, kommer annars inte blir klar på flera timmar *stön*

Over and out

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sukki:

Hej! Jag har kört igång en designutlottning, kolla gärna in den :) om du vill delta så är det bara att lämna ett inlägg.
Missa inte hellerskönhetstipsen på bloggen ;)
kram

Kommentera inlägget här :