God morgon

publicerat i Allmänt


God morgon!

Det får bli en snabb uppdatering såhär på morgonkvisten! Shit vad jag sov kasst inatt och upp tidigt idag, för att vara lilla mig. Efter jobbet ska jag på stan och spana lite roliga outfits....jag måste hitta ett par coola "mormors" trosor, inte det lättaste måste jag säga men nu kommer det mer trosor som ska vara höga så man kanske har lite tur att hitta ett par =P
Jag ska försöka svänga förbi Kiwa foto idag oxå och se om min gamla vapendragare Christer jobbar idag.

Till veckan så ser det ut som jag får "fint" besök av käre Peter Ljungkvist. Det ser ut som vi har mycket på schemat och jag förstår inte hur man ska hinna med alla saker dock =/ Och vad måste jag göra då...jo städa! Fy faan alltså! Ska sätta lillsyrran på lite städning tror jag *lol*! Jag får muta henne med något tror jag!

Tiden går jävligt fort, börjar jobba om en liten stund...suck!

Vad ska ni hitta på idag?


Löve


//Jessica



Kommentera inlägget här :