Komplex

publicerat i Allmänt


Alla har vi komplex mer eller mindre, ingen är helt nöjd med hur man ser ut eller är som person. Man vill alltid förbättra eller hitta lösningar som får en att känna sig bättre eller finare.

Jag har komplex, om man kan kalla det för komplex det är ju inte så att jag grinar tårar varje dag eller går runt och stör mig på det men ändå...komplex eller ej.

♥ Mina extremt mörka partier under ögonen (genetiskt tyvärr)
♥ Mina utstående revben så det ser ut som jag har en extra fettvalk, inte alltid så roligt när man har något slimmat på sig
♥ Min fotknöl, den är stor, har brosk eller nått i den, ser lite halvroligt ut =P
♥ Mina obefintliga läppar
♥ Mina ben som har den mest udda formen (enligt MIG nu)
♥ Min cp nagel som alltid har en tedens att skiva sig
♥ Min breda ansiktsform, ser ut som en fyrkant  som blivit mosad åt alla håll och några äpplen inslängda till kinder =P
♥ Min längd...är bara 161,5 cm över marken...tack å lov att det finns klackar!

Japp...där var min lilla lista....men tänk på allt annat jag är NÖJD med istället! Hahahhaha....;) Det överväger ju lite kanske.

Vad har du för komplex eller är missnöjd över nått?


//Jessica



Kommentera inlägget här :