Några rader

publicerat i Nöje


Hellu!

Känner mig lite piggare idag än vad jag gjorde igår *urk*. Jag orkade inte ens slå på datorn och låg och kollade på tv hela dagen, riktigt skönt. Men gud vilken asrolig kväll jag hade i lördags! Helt crazy! Bilder kommer lite senare då jag inte har dem själv...men det är många knasiga bilder....löööövar...hahahhaha!
En mycket lyckad kväll...tills jag och Marie blev utslängda från Nöjes...för att nån av oss hade kommit åt larmknappen på handikappstoan! Vi fattade nada varför....dumma dumma vakter *LOL*. Jaja...sånt som händer.


Marie som var födelsedagsbarnet i röd peruk, jag, Gräsberg och Frida inne på Nöjesfabriken i lördags.

Hittade en bild på oss på Efterfesten...nice....hihihihi...vi kom inte längre än till Shlagerbaren, brukar alltid hänga i hårdrocksbaren men det var sån jäkla bra stämmning därinne i lördags, skitskoj! Berättar senare om kvällen med lite bilder ect.

Till lillsyrran....

Kul att tavlan var uppskattad =D och jag vet att jag är BÄST! Pöss på dig


Haa duuu!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anders aka Nagadez:

Hej! Jag har svarat på din fråga du ställde till mig i min blogg nu. :)

2:a kommentar, skriven , av Lillsyrran!:

Haha :)

Den var verkligen superfin, men jag behöver din hjälp ;) Väggen nästa :)

Kommentera inlägget här :