-I need colour-

publicerat i Modellbilder


Vilken jävla patetisk dag! Kan man vara mer mer rastlös och uttråkad som jag varit idag? Me dont think so. Vaknade sent, kallt och jävligt. Gjorde inte ett skit igår så man har ångest för det, eller nja...kanske inte enbart det men ändå. Livet tycks inte innehålla ett skit. Bara tomt med all bråte man släpar med sig. Släng iväg det nångång Börgi Börg!

Jag blev bara sådär apdeppig ikväll, helt från ingenstans. Som ett hårt slag mot bröstet. Jag har inget meningsfullt liv. Ärligt....inte det minsta (!). Dagarna ser mest likadana ut, jobba, sova och skita. Ååååhhhh wiiiiiii vad roligt! Livet är just nu väldigt grått, dystert och kallt. I need som colour in my life!



Nu skulle det behövas litervis med färgglada färger för att liva upp mitt sinne! Fan vad skönt det skulle vara att slänga massa färger på väggen som ett stort jävla konstverk! Bara SPLASH!!!!!! What a feeling! Ska banne mig göra det oxå, hm...vilken vägg ska jag ta? Pigg är jag oxå, kan säkerligen inte somna i bra tid idag heller, dock påminns jag av klockan på datorn att den bra tiden har passerat för länge sedan!  Vet inte alls vad jag sysselsätta mig med......tufft liv man lever i.

Jag höppas att ni får en mycket härlig sömn inatt....


Natti natti


//Jessica *Nattugglan*



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är inte ensam! :)

2:a kommentar, skriven , av eml:

hej hej min söta underbara vänn jag kan ju ge lite färg i ditt liv om du vill pussar din emil

Kommentera inlägget här :