21/11-08

publicerat i Allmänt


Hej!

Sitter här och försöker fördriva tiden med något vettigt! Jag ska hämta min stora syster vid tåget som skulle komma in 22.15 men det är kraftiga förseningar för någon olycka så nu har jag ingen aning om när tåget anländer. Det känns väldigt drygt och tråkigt att behöva vänta i flera timmar för att hämta upp henne. Jag skulle gärna komma i säng tidigt idag då jag ska jobba imörn. Men men...snart blir det lite pizza i ugnen =)



Bosse i somras

Igår var en jobbig dag. Efter jobbet fick jag reda på att käre Bosse hade dött. Min mammas allra bästa vän och en enormt härlig person som jag haft mycket roligt med. Det känns så overkligt att han är borta, man fattar det inte riktigt. Han var en i familjen, tveklöst.  Han var så jävla rolig och brydde sig om alla! Det var alltid massa dumheter och bus från Bosse...hahahahha! Så idag går mina tankar till hans familj, vänner och min mamma. Du kommer bli saknad, enormt mycket!
Du kan läsa mer på GP .

Jag har varit lite nere den senaste tiden och detta med Bosse har ju inte direkt gjort saken bättre. Men iallafall så hade jag lite ölkväll hemma hos mig igår men några killkompisar. Jag vet inte när jag kom i säng inatt! Det kändes bra att ha vänner runt sig igår och jag funderar starkt på att göra en "Olausson"...sälja allt jag äger och har och dra ut och resa och se världen innan man blir allt för gammal! Jag känner för att förändra mitt liv och det kanske är lite drastiskt att sälja allt man har men det är ju bara döda ting som man alltid kan skaffa sig igen. Nån som vill hänga med? Jag behöver en förändring!

Pizza time!

Hej så länge!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av myran:

Fy va jobbigt för dig ;(



Skönt ialla fall att du får sällskap av din syster.



Sköt om dej //Kram



Förresten, klart du ska resa och göra det du känner för "du lever bara en gång"

Kommentera inlägget här :