Så var det

publicerat i Nöje


Hellu!

Helgen sprang iväg i vanlig ordning. Inget nytt angående jobbet heller. Det blev lite sammandrabbning hemma hos Patrik i helgen som så många andra gånger, mer sällan nu när han skaffat sig en redigt härlig pingla till flickvän! Saknar dig ibland juuuu! Men iallafall så var vi ett litet gäng som satt och smuttade på några kalla. Jag, Gräsberg och Opperman drog ner till Biljard 9:an och spelade biljard. Gillar det stället skarpt. Min blick fastnar direkt på en mycket snygg kille. Det var som andan gick ur mig. Jag blev helt taget. Jag försöker gå lite "kvinnligt" förbi han och stannar upp när denna man började prata med mig på engelska. Jag tittar närmare på mannen, och inser till min förvåning att det är Damion som jag träffade precis på samma ställe för lite över ett år sedan! Vad är oddsen? Vi snackade som fan och det enda som rörde sig i huvudet på mig var...FAN FAN FAN (Det heter en Thåström låt föresten fast det hör ju inte riktigt till). Jag hade min chans då, attans att inte minna sinnen fungerade som de skulle för ett år sedan. Damion är en heting deluxe...*dreggel*.

Jag får ta och säga grattis till Angelica som äntligen kommer få tillbaka det hon kämpat för så länge! Jag är så enormt glad för din skull, så...vad var det jag sa pinglan? Kram på dig! Starkt av dig.


Bilderna är från en annan helg ska även tilläggas...

Efter biljarden drog vi hem till Sussellibus på lite efterdricka. Det är sällan man festar med dom två så det var riktigt skoj. Sköna Sara var även där så man fick se hennes vackra nylle. Mosig var bara förnamnet dagen efter...slappade mest hela dagen. Var Börgi bakis? Får erkänna att jag var det....gäsp.


Haa duuu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

låter riktigt skoj :)

Härligt när kvällar blir lyckade :)



Kram

2:a kommentar, skriven , av Viktoria:

Hej Jessica!!

Shit vilken fin blogg du har, å vad bra du skriver... jag blev helt inslukad å har suttit nu i 20 minuter på jobbet, men jag borde ha jobbat...haha Å vad duktig du är på foto!! Jobbar du med det annars också?? Om inte så borde du det!! :0) Hoppas allt är bra annars!! Massa Kramar/ Viktoria... Ganterud ;0)

3:e kommentar, skriven , av Angelica:

Tack så mycket gumman. Det är mycket tack vare min familj och NI mina underbara nyfunna vänner som tog mig in i ert liv och verkligen trodde på mig från första stunden. Finns inte ord för att tacka sådana underbara människor. NI och alla andra nära och kära fick mig att hålla min låga brinnande för HAN som betyder mest för mig. Kramen =)

Kommentera inlägget här :