Behind the....

publicerat i Fotograf



What a wonderful day! Jag mener´t, det har varit en kanonens dag idag.

Jag har mest  flummat runt på mitt jobb idag. Det är en en tjock, mörk dimma  över jobbet. I väntan på ett svar vad som komma skall. Svaret känns redan som man vet, eller JAG vet att saker inte är sanna. Vad gör man utan bevis? Och NEJ, jag tänker inte berätta vad som har hänt på jobbet här i bloggen. Jag är inte den personen som hänger ut en person och smutskastar någon. Allt har en förklaring, varför man gör på det sättet. Jag är inte arg, däremot besviken, fundersam och vill ha en förklaring så man kan få förståelse över det inträffade. Fan vad allt är bara så FEL, tråkigt nog.


Sköna Millimus! Min tappra vän. Hennes värkar var påfrestande och hon var så duktig och stod ut med mig och alla andra tokstollar som ständigt skulle korsa vägen! Millimus, min barndomsvän ska bli mamma! Det är underlig känsla. I skrivande stund så kanske de är påväg in till förlossningen! Snacka om att det isåfall var på håret att fånga henne på bild! Vi skojade friskt att "tänk om"om jag föder idag. Vad vet jag nu, hon kanske ligger där på förlossningen nu!  Frääänt!


Tack iallafall my friend, Millimus för idag! Me..LOVE YOU big time =D

-LOVE-

//JesicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Vacker hon är millimus!

Kommentera inlägget här :