Resa igen

publicerat i Nöje


Strålande dag idag! Börgi Börg är på bra humör. Om en vecka åker jag på minisemester igen. Denna gång åker jag till mitt andra hem älskade Göteborg! Jag saknar den staden så jävla mycket. De första två nätterna bor jag och 29 andra personer på hotell, mysigt! Jag ska nämligen följa med min lillasyster och hennes klass på klassresa! Får se hur det går att hålla reda på alla skitungar. Min vapendragare Marie ska även följa med och då kan det blir hur vrickat som helst. I kind a like it...a lot! Medans barnen åker hem på fredagen stannar jag kvar under helgen. Planerat sen länge ska jag sitta hårmodell för kära Isa som har slutprov som hårstylist hela söndagen. Det kommer bli riktigt nice. Eventuellt på lördagen ska jag leka lite modell med en ny fotograf...det börjar bli liiite abstinens att stå framför kameran nu ;) Klänningarna är hur snygga som helst! Vi får se vad det blir av.

Idag kanske jag får besök också....hoppas hoppas hoppas!

Kleta ner fejjan med smink, cykla ner till kiwa och njuta av dagen!


Ha en förtrollande dag!


Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adam:

jag då :(

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vi ska fota gubben....=)Fixa läckra kläder så är jag direkt på..ho ho ho

3:e kommentar, skriven , av Mags:

haahaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ja du ska får storstilat besök ifrån ööööööa i väst! Pössar och kramar och massor av bärs till oss!!!

Kommentera inlägget här :