-Behind the scenes-

publicerat i Fotograf


Det var inte riktigt min och Maddes dag igår redan från start. Vädret var sunkigt, muan var tvungen att lämna återbud, Maddes väska gick inte att öppna och där står vi...jaha...vad gör vi nu då? Tur att grabbarna grus var så snälla att vi fick leka loss i studion! Tackar tackar!

Efter hur mycket riggande i studion där jag är totalt IQ-befriad fick jag iordning på allt, eller ja...jag tror jag fick ordning på allt =P Jag är en sucker för porträtt så det var det vi skulle köra på hade vi tänkt.




Mina gummistövlar skrek efter att få komma på Maddes fötter! Internt skämt mellan mig och Madde...hehehe! Visst blev det supersnyggt? Jag skrattade som aldrig förr när vi busade runt med den makalösa outfiten. Du var så himla rolig och fruktansvärt söt sweetie!

       
( Ett litet snabbtest bara)↑

Well...tack så mycket att du ville ställa upp framför kameran snygglo!
Nu ska jag spåna bilder!

Kram

//JessicA




     

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Det var så lite faktiskt, jag hade dret skôj och gör gärna om det :-D

Tack för att jag fick vara med!

Lääängtar så tills resultaten :-D

Kramar

Kommentera inlägget här :