Julbord

publicerat i Nöje


Nu är det bokat för årets julbord och det blir inga mindre än Starboys som ska förgylla min och mina underbara arbetskömpisar på en oförglömlig kväll! I år har de sin alldeles egna show och jag är ett stort fan! De är helt jävla underbara! I 2 år har jag sett dem på after work och julbord och jag njuter varje gång. Galenskaparna ligger i lä vill jag löva! Alla kanske inte känner igenom dom? De är mer lokala kändisar I Think.

Foto: www.fotografmartin.nu


Ni har väl sett Smala Sussie? Två av grabbarna är med i den filmen såsom Pölsa och Micke 13. Nu på fredag är det premiär för Bröllopsfotografen där min absoluta favvis Björn Starrin har huvudrollen! Han och jag har delat scen vid julborden på de senaste 2 åren och jag blir lite ledsen i ögat om han inte har sångtävling som tidigare år där jag som bäst kommit 3:a...det ni...mohahahahaha! I löööve him! Faaaaaaan att han är upptagen ;) Helt klart en grabb men min humor och utseende! Vi försöker sammla ihop ett gäng för att se Bröllopsfotografen och jag kommer skratta så jag dör (mitt skratt är hemskt när jag sätter igång), vill ni med?


Jippi!


//JessicA

P.s Fortsätt att ge min feedback nu D.s



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeanette:

Jag planerar också att se dom. De är ju helsköna o helt kocko egentligen :D (på ett fantastiskt sätt såklart)!

Kommentera inlägget här :