God fortsättning

publicerat i Allmänt


Brummade hem imorse från Kyssen efter en mysig julhelg. Skönt skönt med lite ledighet. Jag har haft en mycket bra jul med familjen Romo fast det kändes lite konstigt att fira jul för första gången utan min egen familj. Jag av alla har brytigt jultraditionen! I vilket fall var det en härlig jul med god mat, trevliga människor och svinkallt. Juldagen lagade vi (kyssen) en smarrig måltid bestående av fläskfile med potatisgratäng. Dock fick jag nån sorts av akut frossa och blev helt risig och bara låg och frös sönder halva kvällen...inte kul =(

Piggare idag tack och lov, imorgon väntar jobbet i några dagar tills man ska ringa i klockorna och fira in det nya året...ack vad tiden går fort. Vad har ni för planer för nyår?


Min taskiga humor i lyxförpackning


Pöss


//JessicA





Kommentera inlägget här :