3 dagar kvar

publicerat i Fotograf


Jajamensan...tre arbetsdagar kvar tills jag har semester i hela fyra veckor! Tjohooo vad gött det ska bli. Kommer inte ens ihåg när jag var ledig en sommar så denna semester tänkte jag njuta till fullo...belive me! Sedan får man inte glömma den lilla semestern till Milano i september =)

Idag har varit en sprudlande bra dag. Kontaktade min nya vårdcentral imorse och fick utan problem en tid hos läkaren om 1½ v och tog lite vanliga hormon och blodsocker tester imorse innan jobbet. Jag har gett mig fan på att att få bukt på vad som händer med mig och min kropp =(

På jobbet rusade tiden iväg (ovanligt) så jag hade hela eftermiddagen för mig själv. Bytte lite kläder och sen var det bara att börja storstäda i denna hemska hettan. Min kyss kommer till helgen...wiiiiiiiiiihooooo! Long time sen sist och jag längtar som bara den ;) Saknar kyssen sååå ska ni veta! Pöss pöss pöss på du!

Nästa vecka har jag två spännande plåtningar att se framemot...kul kul kul! Snart blir jag den där "fotografen som aldrig gör klart sina bilder". Nerrå hoppas inte men snart har jag semester och det kommer inte finnas alltför mycket tid att spendera vid burkos fast jag mer än gärna vill det. På semestern är det "privatisera" som gäller om ni hänger med vad jag menar (?).

(Klicka för större bild)

Foto: Jag Modell: Elina
Bilder från våran senaste plåtning

Ja visst ja! Jag var ju faktiskt ute en sväng i lördags och åt middag med vänner på Tempels uteservering. Sist jag var ute i vimlet i Karlstad var på julfesten förra året hohoho! Bortsett från nån biljard då och då om man ska vara petig. Jag brummar med Bumbi bilen till Orust hela tiden så what to do?
Den kvällen hade jag ruskigt trevlig. Härligt väder, bra samtalsämnen, massa skratt och roligheter, underbara människor och massa sparkar i magen. Tack för en mycket lyckad kväll alla =D Grillfest i helga?


Hej hej!


//JessicA







Kommentera inlägget här :