-New pics-

publicerat i Fotograf



Hi there!

Some pics from my last photoshoot whit Jasmine for a week ago.

Nu är handen mycket bättre igen och PS (Photoshop CS5) är i full gång igen! Jag gillar läget då jag planerar massa coola/roliga/scarry/faschion och beaty bilder inom en snar framtid! I kind a like it.... a lot! Nya ansikten är alltid välkomna framför min glugg (om jag får välja). Detta kommer bli göööör nice som vi säger i värmland eller några av oss kanske..what ever.

(Klicka för större bilder)

Foto: Jag Modell: Jasmine Sjöberg Mua: Sheida Shekari


Något jag funderat på är att börja fota manliga modller. Shit vad det skulle bli en annan sak att retuscha. Det har alltid löst sig innan så varför bry sig om det nu? Det är ju en viss skillnad mellan manlig och kvinnlig retusch.

Nån manlig karl/kille/pöjk som vill fota så hojta till vett ja!

Gillar ni de nya bilderna?


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Ärligt talat! FY FARAO vad duktig du är! Så himla himla snygga bilder och vilken supermodel sen! :-)

Pöss o kram

2:a kommentar, skriven , av Andreas:

Fint med hatten!

3:e kommentar, skriven , av Neha:

Superfina bilder:D

4:e kommentar, skriven , av Sara:

Vilka fina bilder, va duktig du är!

Kommentera inlägget här :