Förstoringar

publicerat i Fotograf


Nu är det sent och jag jobbar tidigt pass imörn. Efter mycket om och men med att ändra lösenord för att handla över nätet så har jag äntligen fått tummen ur och skickat in ca 50 st förstoringar för framkallning! Det är på tiden att leta efter en riktigt snygg portfolio att ha mina bilder i.

Någon som har ett bra tips på vart man kan skaffa en till ett rimligt pris?


Jag har sökt lite smått på nätet men inte hittat nått riktigt bra ännu =/ I vilket fall ska det bli spännande att se hur bilderna blir i större format =)

(Klicka för större bild)

Foto: Jag Modell: Jasmine Sjöberg Mua: Sheida Shekari


Kyss & Natti


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecka:

http://www.houseofportfolios.com/

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Oj 50 st bilder :O Vart beställer du ifrån då? För mig är det tvärtom, jag har en portfolio men inga bilder i den :P

Kommentera inlägget här :