...

publicerat i Fotograf


Hellu!

Jag var ledig i helgen men lika lite fick man gjort i vanlig ordning men en plåtning klämde jag allt in!

Jag fotade vackra Dora och jag har funderat på varför alla mina modeller har en markerad ansiktsform och fylliga läppar? Jag tycker det är himla fint så man kanske dras till det omedvetet? Vacker som få.


Foto: Jag Modell: Dora

Och om jag aldrig nämt det innan så hatar jag folk som tjatar skallen av en för att följa med på skojigheter! När du är tröttare än tröttast och sitter helt röten i mysbrallos så ska man med på lite party när inte ens tändstickor kan hålla upp ögonen. Jag är bara för snäll men vad gör man inte för Darlingen? Okej...erkänner att det var hur trevligt som helst!

Till helgen kommer en del av min familj och det ska bli superb att få träffas igen. Jag måste säga att jag ogillar att jobba varannan helg för dessa nötter till familj kommer alltid då man jobbar. Överväger starkt att byta yrke.


Då vart det slut på orden


Haa duu!


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av erica:

vacker tjej och ett gryyymt snyggt halsband !

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

halsbandet var ju helt fantastiskt !

Kommentera inlägget här :