Telefonsamtal från Wella

publicerat i


Fick nyss telefonsamtal ifrån Wella i Stockhom =)

I oktober satt jag hårmodell för nya klipptekniker och färgning av håret och jag blev ju korthårig och super nöjd sist. Så nu var tydligen Wella i stan igen och ringde och frågade om jag ville sitta hårmodell igen! Roligt att de sparar numret och att de återkommer! Lite synd var ju att jag nyligen färgade mitt hår svart och det kunde vara svårt att få det bra då det skulle enbart koncentrera sig på färgning och slingor. Jaja, sånt är livet liksom men det sparar mitt nummer och återkommer om det dyker upp flera gånger och då är jag på igen =) Man kände sig lite poppis..hihi!

-In and out-

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av magda:

OVER and out heter det. In and out...? What??

2:a kommentar, skriven , av Myself:

Haha...får jag inte skriva vad jag vill eller...? Hahaha ;) Dysletikern Börgi är ständigt i farten ;)

3:e kommentar, skriven , av magda:

ha ha haha ha! Klart att du får skriva som du vill ditt lilla adhd barn!

Kommentera inlägget här :