Milou

publicerat i Fotograf





I lördags när jag var på kalas fick jag även snabba mig att fota Milou, och jag personligen älskar bilden! Ser ni vilken blick tösa har, så intensiva och om blickar kunde döda ;) Jag funderar på att förstora lite bilder på mina brors barn och sätta på väggen. Den äldsta, Melissa såg jag knappt skymten av så jag får palla mig ut nåndag och fota henne med! Jag funderar på om de blir snyggast i svart/vita bilder...eller high-key bilder som det så fint heter. Jag får testa mig fram.

Här är iallafall Milou 5 år

Take care

//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne-Sofie:

Halloj Jessica!



Vi tackar ödmjukast för dessa vackra bilder (men var är dom ursnygga korten på mig?:) Du ska få komma hit och plåta brudarna någon dag, så vi får lite bra kort att förstora upp. Ja, svart/vitt låter alldeles utmärkt.



Ha´det bra i skobutiken!

Kram från oss!

Kommentera inlägget här :