Tandborstning

publicerat i Allmänt


God morgon!

Jag har funderat lite över en sak angående tandborstning. Jag borstar sällan mina gaddar i badrummet. Jag sitter oftast på en stol eller i sängen. Oftast i köket eller vid datorn. Jag tycker det är bland det tråkigaste jag vet att borsta tänderna men det är ju ett nödvändigt ont. Val av tandboste med, går man efter färg, den nyaste på marknaden, mjukhet, hårdhet ect? Jag är nog den som faller för reklamen och införskaffar mig en sån som ska "vara så bra" enligt reklamen. Jag väljer aldrig tjejfärg som rosa och lila. Brukar ta orange eller grön. Hur mycket påverkas man igentligen av reklam? Barn skulle säkert ta Bamse tandkräm istället för vanlig, utan den söta klibbiga smaken. Då påverkas dom av förpackningen. Det är Bamse tandkräm ju...hallå...det vill jag haaaa!


Vi styrs allt mer människan av pågående information vi ständigt ser-hör.
Vart brukar du borsta dina tänder och vilken färg väljer du på din tandborste?

Nu ska jag borsta tänderna, se vart jag gör det idag ;)

Ha en super dag!

/Kram

//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Brukar borsta i badrummet, väljer alltid blå tandborste =) tihi då vet du d. hahaha

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Åh du hittade till slut där du kan kommentera ;) hihihi...blå är ett bra val på tandborsten =P

Kommentera inlägget här :