Dagen

publicerat i Allmänt


Hellu!

Dagen har rusat iväg, inte fått gjort speciellt mycket som vanligt! Jag har spenderat många timmar på stan med Millimus. Käkat lunch på rådcafet. Det blev kycklingsallad, inget att hurra för! Kass är bara förnamnet. Mysiga Marie var med oxå, evigeter sen jag såg henne sist. Hon är så fin den tösen, och så har hon skaffat sig pojkvän oxå...äntligen =) Jag är glad för din skull! Spenderade timmar i affärer, strosade runt. Jag köpte inget! Wow...första gången...hahaha! Jag var inte direkt på humör att kolla heller. Jag prövade ett gäng bikinis men fann inte en enda som passa bra, som jag vill ha! Jag köpte en dålig för ett tag sedan men när inte passformen är så bra vill man inte använda skiten.
Mycket mycket rea på stan idag...=/
I våras var jag inne på Change (underklädesbutik) och prövade en bikini som satt som en smäck! Lite lite jobbigt att den gick på nästan 700 kr. Men ack så jävla snygg! Jag svängde förbi där idag igen och hoppades på att det skulle vara rea. De börjar med den efter midsommar. Tjejen som jobbar där är hur genom go och härlig som helst! Jag fick kolla in höst kollektionerna och fastnade för massa snygga under. Snart kommer jag antagligen ha bikinin i min ägo ;)
Dessutom, får jag låna underkläder för fotosessioner därifrån, hur bra är inte det?!!! Jippi! Nu smider Jessica stora planer för framtiden...mohahahha! Jag har den givna fotografen oxå, han vet ännu inte om det ;) Jag kan bara säga att han är så jävla grym!

Edit...jag har valt bilder nu efter mycket om och men. Jag tror det kommer bli riktigt bra =D

Till grannen nu...tingeling ;)

//Jessica




Kommentera inlägget här :