Promenad

publicerat i


Promenad med Anders

Jag kom upp på en morgon promenad med Anders i förrigår, förvånade lätt oxå.
Det var himla mysigt på morgonen. Jag blev väckt med en kopp kaffe och morgontidningen som jag bläddrade igenom, sen var det dax att gå ut i friska luften. Vi gick längst Klarälven och och det var så mysigt och så jätte skönt att röra på sig. Vädret var lite tråkigt men sällskapet desto bättre! Vi traskade på rätt bra, var ute mer än en timme. Som jag skrivit i tidigare inlägg så ska han få ordning på min kost och träning, inget överdrivet eller så bara att man ska leva mer hälsosamt och det är inget fel direkt, bara bra. På väg åt rätt håll nu =)
I måndags tränade jag styrka, då var det överkroppen som fick kämpa! Idag blir det nedre delen som får stå ut...hehe! Taggad som faan!

Japp...det var det jag hade att skriva om träning för denna gång, väldigt ointressant, jag vet.

Ha en skön dag!

//Jessica


Kommentera inlägget här :