Valet i USA

publicerat i Allmänt


Jag skiter totalt i valet i Usa! Jag vet inte vad de båda parterna står för. Jag är inte det minsta insatt i cirkusen som en myra skulle bry sig om att det var sol eller regn! De sattsar enorma pengar, flera miljoner på sina kampanjer för att få folket att rösta på dem.
 
Ursäkta...hallåååå dumma jävla männsikor! Vet NI hur många magar som skulle kunna mättas för dessa miljoner som ni slänger ut för att försöka bli nästa president i USA? Multum med stålar enbart med reklam och dessa enorma afficsher på gator och torg. Skäms på er för faan! Det finns annat att stoppa pengarna i...mata dessa barn i fattiga länder!
 
Ska ni stoppa svältern i världen när ni blivit president? Era miljoner ni får i lön, ska ni göra världen bättre då? Det är sjuka summor det handlar om när en president ska bli vald i Usa...jag blir så förbannad bara. Pengar som skulle kunna rädda massor med liv i världen men de sattsar på att blåsa upp massa ballonger istället! Vakna!
 
Det är ett patetiskt land. Det är människor som sattsar på att få en bra karriär för flera miljoner dollar..när resten av världen går under. Är det en bra grej det? Usa som är bland de mäktigaste landen i världen, kan de bete sig hur dom vill? Nån måtta borde det ändå finnas på kampanjer borde man tycka! 

Jag bojkottar valet totalt....men helt klart ser jag Bush försvinna likaså Moderaterna i Sverige!

Jag håller på Obama...enbart då jag vill se en mörkhyad president i Usa...har inget att komma med annars...jag avskyr politik...min mardröm! 

Jag vet heller inte vad det är för skillnad mellan vänstern eller högern och lika lite bryr jag mig om det är ens en skillnad, är det? Politik för mig är som rinnande vatten, allt sipprar igenom en och inget behåller man! Alla snackar bara sån jävla dynga och det finns inte en enda politeker som håller vad det lovar! Sååååå...jag tar avstånd från allt jävla skitsnack!


//Jessica*Obama vinner*



Kommentera inlägget här :