-Shoppat-

publicerat i




Var nere på stan en sväng idag och sa till mig själv att jag inte skulle handla något, bara titta lite. Nja jag misslyckades ganska stort med det. Det finns ju så mycket fint i butikerna! Mitt allra bästa fynd är den turkosgröna kjolen från Monki, helt bedårande vacker...och sexig och sitter som ett andra skin. Ett klipp och den skall användas mycket vill jag lova. Den blåa klänningen är rätt snygg den med. Det sitter en liten rosett under ena brösten men syns inte så bra på bilden. Den fanns i massa färger, synd att den röda färger var så dassig och att i färgen lila var slut i min storlek. Annars hade jag köpt två stycken för de sitter superbra. Jag ska försöka använda mer kjol/klänning för jag tycker det har blivit lite väl obehagligt med jeans, har blivit en tjockis nu =P Jag får knappt igen mina jeans så några kilon har Börgi lagt på sig.

Nu ska jag betala mina räkningar och se om det kommer finnas nån slant kvar i plåntan!

Trevlig kväll!

//Jessica


Kommentera inlägget här :