Min roliga helg!

publicerat i Nöje


Hej idag igen ;)

Vilken underbar sömn jag fick inatt. Vaknade dock av att halsen är tjock, blir säkert sjuk efter helgens bravader. Jag steg upp väldigt sent idag men jag tycker jag förtjänar lite sömn för det har varit en bristvara under helgen =P

Helgen har varit toppen. Jag sov hemma hos min favvo Mua Isa i Linköping från fredagen till lördagen. Hon bodde i en liten lägenhet men mysig. Vi åkte och köpte lite öl på bolaget och jag missade helt rödljusen! Jag fattade inte att jag missade dom! Tur var att det inte var nån trafik annars hade kunnat gå illa...Opps! Isa är skit duktig på Guitar Hero! Jag har testat det och visst att det är skoj men jag har noll motorik hahahha! Vi åkte till några av hennes vänner på förfest och de var ett härligt gäng. Roligt att se Linköpings partysida =D Det var rätt lugnt från min sida då man måste vara lite pigg för att fotas på Sobelträffen som gick av stapeln på lördagen. Isa blev lite rund under fötterna...hihii! Tack gumman att jag fick sova över hos dig! Du är en pärla!

Vi klev upp ur bingen lite senare än vi planerat på lördagen. Vi hade tänkt att åka runt 11 men vi kom fram till Tranås vid 14 så något sena var vi. Mest berodde på mig för jag är så seg på morgonen och ville sova! Det var inte lika mycket folk på denna träffen, både skönt men samtidigt lite tråkigt. Många åkte hem tidigt och det var synd tycker jag.



Första sminkningen Isa gjorde på mig och den vart döläcker! Bilderna är tagna efter sessionen. Jag hade inga direkta planer för träffen, åkte mest för att snacka med folket och umgås. Jag haffade urhärliga Kjell som jag fotats med förut (jordgubbsbilderna). Vi har pratat om att fota igen så han och jag körde baddräktsbilder som kanske inte blev helt lyckade! Jag ser ut som en valross på en bom...hahahaha! Vi kommer deffintivt att fotas igen, jag gillar Kjell som attan, mycket härlig och mysig! Här finns det kemi! Det dröjer nog inte länge förens jag åker till Lidköping till Kjell, vi har lite ideer som kan bli coola.

Jag och namn går inte riktigt ihop. Jag är så kass på namn så hata mig för jag vet inte vem som är vem...Emilia eller madde????  Iallafall så var det mycket söta och trevliga tjejer. Kompisar till Anne som jag diggade som faan. En super trevlig och härlig tjej! Fråga mig inte angående spegelbilden...jag bara gillar den..hahaha!



                 


Det fanns lite tid att strosa runt lite i huset så jag kom upp på övervåningen där det var lite naket. Göran kom rätt sent till träffen och såg han när han skulle åka hem, slängde några ord med han. Han är riktigt duktigt på glamour bilder. Lite behind the scenes bilder från deras plåtning/plåtningar. Deras bilder tror jag kommer bli snygga, skulle vara ovanligt om de inte blev det när Göran är i farten. Jörgen och Anna är för övrigt gifta ni som inte vet det!

              
Man blir så jäkla seg på träffar. Det är många intryck på träffar och hjärnan går i högvarv. Jag fick tillfälle att fota med en ny fotograf vid namn Alf. Det blev lite höstbilder och porträtt som jag tror kommer bli rätt så snygga. Ena ögat rann hela tiden så sminket blev nog inte allt för läckert. Det vart en liten incident med ögat så det var skitsvullet och rödsprängt. Bara att försöka göra det bästa av situationen. Jag har ännu inte sett bilderna, kanske ikväll!



Efter träffen och efter ha lämnat väskan på hotellerummet som jag delade med Marcus i Tranås så gick jag, Julia, Alf (bilden ovan) och Marcus till Strandbaren och käkade en god middag och tog oss några välförtjänade öl. Stackars Julia var så jävla trött, hon hade fotats som bara den. Vi alla var riktigt sega, brist på sömn från min sida och mycket enerigi till fotningar. Runt 23.30 börjar folk komma dit, mest 18-åringar så det vart ett jävla liv på stället! Vi kände oss väldigt gamla helt plötsligt...hahahaha! Ena vakten på stället blev rätt förtjust i lilla mig. Jag hade min andra sminkning som gjordes av Isa så jag var riktigt snygg ;) Vakten var rätt snygg tycker ja...ögongodis.......hihihihihi! Klart jag passade på att flirta lite...Medans jag och Julia var ute och rökte så frågade två killar om vi använde tandtråd före eller efter tandborstning! Vadå....vad är det för raggningsreplik då! Hahahahhahaha! Mycket komiskt var det. Strandbaren stängde redan vid 01.00 och det var nog lika bra det, vi alla skulle köra hem på morgonen. Jag tror inte ens jag hann lägga huvudet på kudden innan jag somnade, så trött var jag.

Fortfarande trött när man steg upp på morgonen. Flera dagar utan riktig sömn. Svängde förbi Sobelhuset på söndagen och körde en fotning med Alf. Sen var det dax att försöka komma hem, har ju några mil att åka. Jag åkte hem till Johan i Mjölby på väg hem för att säga hej och ta en kopp kaffe. Vilken underbar son han har! Så otroligt fin och väluppfostrad. Bra jobbat =) Efter lite kaffe så gick vi och köpte pizza. Sååå välbehövligt! Shit vad trött jag var. Johan vägrade släppa iväg mig om jag inte sov en stund. Aldrig bra att köra när man kan somna framför ratten. Tack gubben *kramar om*. Var så roligt att träffa dig igen =D fast jag var så trött och off!  Jag kom iväg från Johan strax före 20.00 och resan gick förvånadsvärt bra hem. Jag var inte trött så sovstunden hos Johan måste gjort susen.

Min helg har varit super! Träffat så mycket nya männsikor och nya upplevelser. I like it!

Tack alla för en lyckad helg!


Kramen


//Jessica



Kommentera inlägget här :