Snabba ryck

publicerat i Allmänt


Hejsan hej

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, sleten som bara den trots att jag sov ca 12 timmar inatt! Jag var helt matt i kroppen igår och träningsvärk idag, som det ska vara. Gårdagens plåtning var skitskoj, vi hann med lite olika sessioner och till min förvåning finns det en och annan snygg bild, jag kände mig lite ringrostigt och lite stel. Det var ju evigheter sen jag fotades juu! Imorse blev jag extra glad...redan en klar bild....jippi! Det kallar jag snabba ryck. Jag skrev ett inlägg imorse som jag publicerade med den nya bilden, men ångrade mig då bilden är lite för naket för bloggen, iallafall just nu så det inlägget raderade jag. Nån som läste det?

Jag har helt klart en ny erfarenhet i bagaget efter gårdagens plåtning. Kombinationen av en hel flaska med skum och för hett vatten i badkaret får vem som helst att glida runt som en slimig ål och känna sig som en överkokt kräfta! Det var dåligt skumm! Jag gled runt där och och försökte sträcka på tårna lite extra för att hitta kanten med mina blotta 161,5 cm över marken. Jag skulle ha behövt rediga platåskor eller nån box för att få stöd för att inta snygga poser! Ett gott skratt är ju inte så tokigt dock! Efter jag klev upp ur badet blev jag alldeles yr och det svartnade för ögonen, en sekund trodde jag skulle säcka ihop på golvet, waaaater please!

Jag blev extra nöjd över sminket, jag är kass på att sätta dit det förbaskade ögonfransarna. Jag saknar min personliga mua ISA! My lovely darling Susanne var en ängel att hjälpa mig med håret, vad hade jag gjort utan dig sweeeeetie?! Super tack för du kom på morgonen och lille Mio var en riktig kämpe! Puss puss på ER! Det kan mycket möjligt bli en ny fotning till veckan om det vill sig väl, hoppas!


Pöss

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Hade viljat varit där o sett dig kravlat runt i badkaret, haha :P Nyfiken på hur bilderna blev, kul att du blev nöjd, puss!

2:a kommentar, skriven , av Susanne:

Hade viljat varit där o sett dig kravlat runt i badkaret, haha :P Nyfiken på hur bilderna blev, kul att du blev nöjd, puss!

3:e kommentar, skriven , av Jenny:

hihi aj aj :/



vill se bilderna!! :)



kraaam

Kommentera inlägget här :