Ikea fynd

publicerat i


Hellu alla grisar!

Nu är det äntligen fredag och helgen nalkas, mycket härligt!
För några dagar sen besökte jag Ikea med Millimus och Carro Barro. Det var inte meningen att jag skulle handla något, som vanligt men hur kan man stå emot fyndhörnan? Ibland är jag en hejjare på att hitta bra saker på rean och nu slog det till igen! Jag älskar att fynda! Motiven ska jag byta ut såklart och sätta in egna bilder. Endast ramen kostar vanligtvis 159kr/st men lilla jag pröjsade 50kr/st inkl motiv...rena klippet! Man kan aldrig få för mycket ramar!


Ramar är vanligtvis ingen billig historia så jag vart överlycklig när jag kom åt dessa. Frågan är vad i helskotta ska jag rama in? Jag testade att lägga stenar i första ramen, jättefint blev det. Man kan variera om man ska ha bilden bakåt eller direkt vid glaset, skitsmart! I helgen ska jag fina till dom, spackla igen hålen och måla dit ny färg och sätta dit upphängning och spana igenom mina bilder och kanske förstora några =D Det kommer nog bli riktigt nice.


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andreas:

Och inte en av dom är min tavla....PFFFFFFFFFFT! :-P Ha en fin helg tjejen! :-)



/ Andreas

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hihhihhi....så sant så men jag har redan din tavla juuuu! Du kanske vill att jag ska köpa upp hela Karlstads lager ;)

Kommentera inlägget här :