-Pics-

publicerat i Modellbilder


Helluuuu!

Party blev det allt i helgen. Fredagen blev lite väl mycket....Opps! Snacka om vilken huvudvärk jag hade igår, både kind och näsa är ömt, klantig på natten kan jag bara säga. Igår följde jag med ut en sväng på Koriander. Mysigt men tyvärr var jag inte på partyhumör tråkigt nog. Måste säga att det är gött att vara pigg idag i alla fall.


Foto: Christer Persson

Det där med bildregn tar jag tillbaka. Här är några äldre bilder tagna för ca 1½ år sedan då jag var några kilon lättare. Det är jobbigt att titta tillbaka på äldre bilder där man ser så tydligt hur kroppen har förändrats till det sämre =P

Nu ska jag sticka och käka lite mat...magen kurrar som attan!

Pöss pöss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av celie:

gud vilken fin blogg du har! :) Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? isf kan du säga till när du lagt till mig så lägger jag mer än gärna till dig också!! :) :) Kram

Kommentera inlägget här :