-Ny bild-

publicerat i Modellbilder


Här kommer första bilden från min och Adams andra session som för övrigt blev helt improviserad. Kjolen älskar jag, bytte den med en tjej som heter Linda mot ett par kassa skor från jobbet....ett fynd! Då vi inte hade planerat denna session hade jag inget att ha på mig...ja upptill men det blev riktigt nice ändå tycker ja! Hårda kontraster och lite mörka bilder var vi ute efter....lyckas vi tycker ni?



Foto: Adam Madsen Mua: Isa Gustavsson Modell/retusch: Jag

Fler bilder är såklart på väg....ville ge er ett tjuvtitt ;)


Snart dax att försöka sova, jag börjar jobba imörn...buhuuuuuu! Hur ska det gå när jag helt har vänt på dygnet?!


LövE


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine-änglamamma till Philip:

Va somrig din blogg har blivit =)

Jätte fin!



Snygg bild och du är så vågad :P

Massa kramar såhär på natten

2:a kommentar, skriven , av Ernest:

Läcker hyl.. öööm bild menar jag hehe :P



Ha det gott din periodar polare E

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

fan vad du är snygg å bara blogg den bästa kramar din lilla norrläning

4:e kommentar, skriven , av mags:

TUTTISAR!!! Du är då faan inte blyg! Gött mos jessi!! Helt rätt! pöss pöss

5:e kommentar, skriven , av Sayran:

Snyggt Jessi, du borde visa tuttarna oftare ;) kram

6:e kommentar, skriven , av X:

Motorboat!

kanon bild :)

Kommentera inlägget här :