Första bilden

publicerat i Fotograf


Hellu hellu hellu!

Hela dagen har jag suttit klistrad framför skärmen. Mitt humör har varit på topp idag. Till min förvåning så finns det massvis av bra bilder på Millimus! Jag kanske inte är helt kass ändå...hhihihihi! Ni som kan det där med ljus och allt annat tekniskt krams kan förbise det på mina bilder. Det är min 2:a gång i studio och helt ärlig fattar jag NOLL! Men men...jag lär mig och är inte det det viktigaste? Huuuhaaa! Jag vill fota igen, igen och igen!


Millimus har "bevisat" att man kan vara vacker, sexig och framförallt sensuell när man är gravid. Min favvobild än så länge. I love her eyes. Gravida kvinnor har något alldeles extra, utstrålningen!


Klicka för större bild

Åååååååååå...jag vill bara vara hemma och göra klart mer bilder på Millimus. Attans k*kballe! Är såååå sen iväg som vanligt, jag har inte ens duschat än...URK! Bad bad bad.......

Ses imörn, tror jag....

LövE

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Ja det var verkligen superfin bild! :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken Snygging! Vem är skönheten? Jo det är ju jag"!!



Kram

Kommentera inlägget här :