Måndag var det ja

publicerat i Dagbok


God morgon!

Helgen min har varit fin fin. Utgång både fredag och lördag som sällan händer mig. Mycket roligt! I lördags natt var jag lite sådär extra klantig ala Börgi. Svepte ihop lite käk och skulle flytta på hemtelefonen från diskbänken när den gled ur näven som en hal ål och landade i diskvattnet. Ååååhhhhh! Den tvärdog så nu är det jag som måste köpa en ny telefon, klantarsle! Så ni som försökt ringa mig hem vet varför jag inte svarar, jag hör ingenting (ett litet internt skämt).

Jag gillar inte måndagar, har aldrig gjort det. De brukar vara så sega. Jag är ledig igen imorn och ska försöka ta tag i retuschen som inte blev av under helgen. Jag hatar att ha saker liggandes. Höppas att det blir nice.


Ni får ha en underbar dag!


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Sicken tur att jag var inne o läste just idag, jag har nämligen en rätt så ny sladdlös liggandes som du kan FÅ av m ig- nu va ja la gullig! ;-)

2:a kommentar, skriven , av JessicA:

Du är la helt underbar Icka!!! Jag tar den gärna ho ho ho!



//JessicA

3:e kommentar, skriven , av mags:

hallå?? hör ni mig?? jag hör ingenting!

4:e kommentar, skriven , av Millimus:

TÖLIG!!!!!

Kommentera inlägget här :