Fuck fuck fuck

publicerat i Allmänt



Jag är riktigt förbannad. Jag gjode klart fyra bilder i Photoshop (PS) och sen blev jag så jävla nöjd för ovanlighetens skull. Jag blir som ni kanske har läst, att jag aldrig blir riktigt nöjd med de bilder jag skapar. Men för att jag tydligen blev nöjd med bilderna så får PS ett freakspel och berättar hotfullt för mig att programmet ska avslutas med alla mina bilder som var precis påväg att sparas! PROGRAM ERROR!!! Fuck! Det bara lades ner och alla timmars arbete gick förlorat! Hur fan ska jag komma ihåg hur jag gjorde? Det suger faan kuk, en riktigt illaluktande kuk med flensost på! Fan vad surt det är, jag är riktigt nere alltså. Ni kanske tänker att det är väl bara att göra om igen. Jo men visst, det är det men hur kul är det om du gjort något i flera timmar och det inte syns?Dubbel arbetstid blir det, det tar tid! Its gone och du ska börja om från grunden. Fuck fuck fuck säger ja!

Tydligen är det inte min dag idag. Jag har jobbat mer än vanligt förra månaden och förväntade mig en bra lön. Jaha...sedär. Vi på kontoret hade gjort fel så vi drar 4500kr från din lön denna månad! Tack å bock era klappträn! 4500kr är mycket på en lön för deras misstag. Det är bara att se glad ut, allt är precis i sin vanliga ordning. Det är sånt här som är nämnat för en som heter Jessica Bergman. Se GLAD ut nu =P

Jag börjar fundera om jag har tur i något i livet!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeanette:

Fyfan vad surt det var för dej idag då :/. Jobbigt, men det vänder säkert snart och hoppas du finner motivation att "re-edit" bilderna. Datorer och elektronik är rena rama skiten ibland peppar peppar

2:a kommentar, skriven , av Henrik:

Det måste gå ner för att kunna upp! Så håll i dig hårt.. en grym topp är på väg ;)

Kommentera inlägget här :