Update

publicerat i Fotograf


Wii är förbaskat sköj och beroende framkallande! Igår efter jobbet åkte jag och Jessica (arbetskamrat) hem till Jenny som oxå är en arbetskamrat för att ha en tv-spelskväll. Vi blev bjudna på tacos (mumma) och sen vart det timmar att spela mitt favoritspel Mario Kart. Jag äger fortfarande...jag är bäst! Vem vet, efter jobbet på lördag kanske jag våldgästar deras hem och kejdar fast mig i deras soffa...hohoho! Tack för en trevlig afton Birdo och Rosalina!

Från det ena till det andra har det varit dåligt med killbesök. Ryktet går väl efter min tabbe med George Cloony I think. Då är det på tiden att kanske skicka ett gulligt sms till Depp eller Pitt. Vad önskar jag mig just nu...hm... ;)

Bortsett från mina kommande sms jag lär skicka så har Börgi Börg varit suverän idag. Jag har skickat in massa ansökningar på jobb! Tack tack för applåderna jag hör. Jag tänker inte förlora mina guldstjärnor jag samlat på mig, det vore ju riktigt BAD BAD BAD. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Rensat bort lite tåludd mellan tårna med min lyxiga miniborste i förkromat stål. Mysigt värre.

Imörn är jag ledig och jag har beslutsångest vad jag jag ska göra. Jag tänkte möblera om hemma men jag börjar inse hur mycket Karlssons klister det lär gå åt för att klistra upp mina möbler i taket då fotoprylarna vill bli fetare och fetare och därigenom vill ta mer plats för att glänsa och eller exponeras rätt för att få mer jobb. Vad vet jag. Kan bara garantera att det inte är en lek att dela en liten 2:a med andra fria viljor.
Huja meja liksöööm.

Jag känner mig riktigt "gla ida" kan kanske bero på att jag gjort något viktigt (?).


(Klicka för större bild)

Foto: Jag Modell: Elina


Haa duu!


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Roande =D

2:a kommentar, skriven , av Icka:

Wiiihiii! En update! Och en kulig sådan! ;-)



Kram

3:e kommentar, skriven , av Ann:

Härligt foto :)

4:e kommentar, skriven , av Anneli:

Snyggt! Vad duktig du är på att plåta :)

Kommentera inlägget här :