Blandat

publicerat i Dagbok



Jag fryser! Jag avskyr mitt bostadsbolag som vägrar ge mer värme...fy fan säger ja! Jag sitter med raggisar, byxor, tjocka tröjor och min morgonrock och ändå fryser ja...huja!

Jag är extremt rastlös just nu med. Jag håller på att överföra min dators innehåll så jag äntligen kan installera om hela fittburken. Det är på tiden. Den kommer bli som ny...eller nja...lite snabbare kanske.

När burken är rensat och fräsch ska jag sätta igång med massa plåtningar hade jag tänkt. Nu är det ingen ide för burken VÄGRAR! Abstinens. I år ska jag ta tag med mitt fotograferande hade jag tänkt och det ska bli kanon att få sätta igång igen efter förra sega året (brist på utrustning ect). Jag har det jag behöver i fotoväg än så länge. Någon frivillig kanske? Jag är så fotosugen så ni vet inte gött fölk!

Jag slutade tidigt idag så jag bestämde träff med Millimus och hennes son farbror Melker. Oh my god vad go han är! En riktig lite charmis. Det var så skoj att träffas igen, alltför sällan. Farbror Melker hade varit till en fotograf i stan som jag tycker är bra. Men shit vilken "kass" kvalite det var på bilderna. Då har han flera års erfarenhet och det är hans yrke vare sig det är bebisfoto eller modellbilder. Jag tänkte bara...det kan jag göra bättre. Och jag har igen erfarenhet direkt! Tråkigt för familjen Ernebratt. Som tur är för Farbror Melker (hans föräldrar) så fick han i doppresent en fotografering med mig. Det skall utnyttjas snart hoppas jag! Han är så jävla fin, ursäkta språket. Då ska det lekas loss ;) Melker är nog lite käääär i mig...hihihihihhihi! Tack sötisar för idag.

Hm vad ska jag hitta på tro? Do my nails maybe...


Kyss


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millimus:

OJ oj oj! Nu får du tänka på att Melker endast är 10 månader gammal, han är lite ung för dig ännu ;)Skämt åtsido, det var jättetrevligt att se dig igen och som sagt det är alldeles för sällan numera.. Men som sagt på måndag kanske vi kan ses så får Melker träffa Adela oxå! Kram Kram

2:a kommentar, skriven , av Sayran:

Hola bella, vill bara säga att du inte är ensam om att avsky KBAK, de snålar så jävla mycket om värmen..



OBS, fina bilder du har lagt upp! KRAM

Kommentera inlägget här :