Facefuck

publicerat i Allmänt



FACEfuck

Det där med Facefuck förbryllar mig en smula. Jag bojkottar spel, skicka varulvar, bjuder på bärs och allt annat skit som grupper och andra evenemang. Det cirkulerar bara massa dynga, jag är inte intreserad. Det komiska är när man får vänner förfrågningar. Hur ska man göra? Nu menar jag sådana bortglömda fd kompisar som det var flera år sedan man snackade med eller helt okända människor man sagt HEJ till nångång. Är det för att visa hur många vänner man har eller what? Jag är inte intresserad av dig som person om jag inte haft kontakt med dig på 10 år fast vi är gamla klasskompisar. Jag har nekat så sjukt många på Facefuck. Jag kanske själv har addat 15 personer som max. Åh sen dessa man inte känner alls. Jisses varför liksom? Min Facefuck sida var från börjat menad för mina vänner. Tror det är dax att rensa listan. Kan det vara så att människor är så nyfikna av sig att de behöva smyga runt på Facefuck, fast man inte vill säga hej till den andra men vill se hur denne person lever idag ect? Jag har funderat på att gå ur, bara massa strul nuförtiden ändå.


Rensningen skall börja...


Kyss


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Håller verkligen med dig! Därför jag hade mitt FB konto inaktiverat i flera år, nu i december loggade jag in igen och fixade upp den bara för att det är ett bra sätt för mig att hålla kontakt med min syster faktiskt :) Om man bara har folk som man VILL och ORKAR ha i sin vännerlista och inte bryr sig om "spelen" så är det faktiskt lite kul att se vad folk skriver på sina walls och man kan like'a och kommentera ;)

2:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

mm det där har jag med stört mig på.

folk som man ej har ngn kontakt med skickar förfrågning om vän :S

3:e kommentar, skriven , av Peppe Äng:

Rensa inte bort Peppe Äng bara!

4:e kommentar, skriven , av Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Bra skrivit! :)

5:e kommentar, skriven , av Mattias:

hej vilken fin blogg du har, hur är läget idag? =)

Kommentera inlägget här :