Plåtningar

publicerat i Fotograf


Som rubriken lyder så har jag två plåtningar till veckan och båda två ska bli riktig roliga att genomföra! De olika plåtningarna skiljer sig enormt mot varandra och det gör det extra intressant att fota. Jag längtar som faaan att greppa kameran igen. Jag är lika hungrig som en hyena som är på jakt efter föda!


Foto: Jag Modell: Elina Mua: Jeanette


Tråkigt att i år igen inte kunna närvara på fototräffen i Hallstahammar. Det rör väl mig inte i ryggen så sett men jag tror jag hade kunnat haft en rolig vistelse. Främst att träffa gamla och nya ansikten och knyta kontakten med nya modeller som jag skulle vilja ha framför gluggen. I vilket fall så ser jag fram emot plåtningarna till veckan som.....I hoper blir superb! =D


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Wow vilken snygg bild :D Snor den på direkten!



Ska bli skitkul att se bilder sen från dina plåtningar, vet ju vad du och Vicky ska göra :)

Kommentera inlägget här :