Bröllopsfesten 20/8-11

publicerat i Nöje


Förra helgen den 20:e augusti var det dax för årets roligaste fest. De nygifta paret Thuresson som för övrigt är bland de närmaste vännerna jag har slog på stort och ordnade en sån oförglömlig bröllopsfest för sina vänner. Fy fasiken vad jag älskar ER och som jag alltid har sagt om ni skulle vara så enormt dumma att gå isär ska jag aldrig mer tro på evig kärlek. För mig är NI evig kärlek. 

Det bjöds på god middag, roliga lekar, magdans, videoklipp , skratt, glada tårar, dans och dåligt med sömn! Den var inge rolig alls att behöva kravla sig upp på morgonen för jobb när man inte ens hade sovit i fyra timmar. Ett ord...DET VAR DET VÄRT (blev viss flera ord).

Visst är det dåligt att jag inte är med på ett enda kort? Så är det när man själv håller i kameran...inte mig emot alls. Dock var jag rätt så het i min cerisrosa klänning (jag i rosa det ni!).

Bökigt att förklara 12 timmars roligheter i ord......




I löööve You


//JessicA



Kommentera inlägget här :