Hängselpåsar

publicerat i Allmänt



Jovars jag har beställt 8st bh:ar för 3200kr. Riktigt sjukt pris för att ha lite tyg runt tuttarna. Då man inte kan gå till de vanliga affärerna som H&M, Lindex eller KappAhl så finner man det man söker online. Okej, det finns affärer i Karlstad som har min storlek på tuttekassor. Jag är inte nöjd med deras utbud eller passformen. Jag tror jag börjar bli allergiskt mot svarta och vita bh:ar. Det är ungefär de har i sitt sortiment...såååå boring!

Halens är återförsäljare på en rad märken men även på bh:ar. Det är där jag fann alla åtta i större stl. än D...go go go Halens! Jag vet priserna är hemska men vad gör man? Jag hoppas att en av åtta passar =/

Var bara tvungen att att jämföra "dyra" med "billiga" bh:ar så handen var given på H&M. Jag valde på deras hemsida vilka jag tyckte var snyggast...antalet i skillnaden var (är) förjävligt! Det skiljer ca hela 17st bh:ar! Om ni ser storbystade fruntimmer på gatan är de panka...de lägger stålarna på sina bh:ar..mohahahhahahaha ;)


Nu var det sagt...tjoflöjt!


//JessicA



Kommentera inlägget här :