-Home-

publicerat i Nöje


Hellu hellu hellu!

Nu är jag tillbaka i Karlstad efter lite party party i helga! Icke att förglömma att jag tränade oxå hohoho! Känner mig lite sådär mör idag, sov skitdåligt inatt om jag ens sov. I fredags tränade jag med my homie Mägdi, strosade runt i affärer och på kvällskvisten drog jag och Fudge (Fia-en gymnasiepolare) ut i Göteborgs vimlet. Vi mötte upp Jocke (min framtida affärspartner I hope) och festade lite.

Lite blev mer...mer blev bättre och moder natur bestämde sig för att det skulle regna så gatorna blev rena rama isbanorna. Inte kul. Man såg människor falla som plocke pinn inklusive mig själv, vad annars liksöm? När det ena blåmärket försvinner måste jag skaffa mig nya...färg är alltid färg. Det gick inte att undvika att ramla när det frös på. Undra hur många benbrott det blev i Gbg under den natten...

I lördags blev det borta match efter ett kärt återseende med old friends. Vi pratade massa gamla minnen från göteborgstiden när jag bodde där. Så himla roligt! Vad man glömmer med tiden, lite skrämmande. Shit pommes vad trevligt det var. Kul att se er igen Nigge och Plöan =D Hoppas att vi ses snart igen.

Jag har världens ångest idag. Ibland kommer det bara utan att det behöver vara något specifikt. Men jag tror nog att jag vet varför. Förlåt Mägdi.


Pöss


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mägdi:

Du behöver inte ha ångest. Kram

Kommentera inlägget här :