I did it again...

publicerat i Allmänt


Tejp is the shit!
Det som går att laga med tejp är inte trasigt enligt mig..hehehe! Jag lagar massvis med olika saker med tejp men trodde aldrig jag jag skulle tejpa ihop min egen osthyvel. Lite lite udda sådär....(jag vet Jenny att jag är beroende av tejp). Men det var ju tur när jag blev glatt överraskad med fint besök igår kväll så jag vi kunde avnjuta en läcker kvällsfika tillsammans.



Vi har strosat runt på stan och shoppat lite smått, käkade lite lunch och förbereder oss för kvällens nöje. Så absolut har jag njutit av min lediga dag idag...and I kinda like it!


Tjoflöjt...då var det sagt


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥:

hahahah snyggt :D

ja det mesta funkar med tejp ;)

Kommentera inlägget här :