Bts med Therese & Micke

publicerat i Fotograf


Men tjenare!

Wiiii vad sjukt sköj jag hade idag på plåtningen! Jag har fotat "Jennifer Lopez, Eva Mendes, Jessica Simpson" och  personen ifråga Therese...tjejen är som en kamelont. Vi gillert. Nu är jag inte längre oskuld när det gäller att fota en killmodell. Jag tänkte jag skulle bli en såndär snuskig fotograf som super ner mina unga manliga modeller och utnyttja dem lite framför kameran =P....



(Klicka för större bild)

Jag fick sån insperation av dom, alla coola kläder och deras underbara personligheter taggade mig sjukt mycket idag. Bara positiv energi och min borttappade insperation fick jag åter...jag gillert. Nu har jag extremt bra bilder att retuscha ett bra tag framöver...hohohoho!

Tack för allt idag...det var hur sköj som helst och jag är mer än nöjd <3

Börgi in i retusch världen...vi ses!


Kramen


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥:

jsa det var snygga bilder du har lagt upp.

Du är så jäkla duktig!!

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Åh vad kul :D :D :D Vill se bilder nuuu!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hahaha jag skrattar så jag dööör! grym är du och tack som fan för idag, vi hade så jävla kul! på återseende!!!! =)

4:e kommentar, skriven , av Caroline Tahiri :):

Fina bilder jessica! :)

Kommentera inlägget här :