Återhämtning pågår

publicerat i Nöje





Det blev lite ändrande planer i helgen så Börgi blev hemma i Karlstad men inte surade jag för det utan tvärtom! Hela helgen har varit full rulle utan dess like. Jag känner fortfarande av sviterna under helgen...bra eller anus vet jag inte riktigt nu. Kors i taket var jag ute både fredag & lördag och träffade så mycket härliga människor som jag både kände och inte kände...me like. Börgi Börg var på det bästa möjliga humöret! Lyckad helg helt enkelt =)
Gillert gillert gillert gillert....

Eftermiddagen idag avnjutades av glass i Karlstad bästa solstrålar. Jag tror att jag börjar få en gnutta tillbaka av lite inredningstankar som gått förlorade under flera år. Well...när man sprungit omkring i alla dess inredningsbutiker med my Homie Sandra så sätter fantasin igång vare sig jag vill eller inte. Tack för den snygglo!

Shabby chick.....snyggt, vackert, ljust, romantiskt ect men jag vet inte om det är min stil fast jag älskar det mesta i heminredningsväg. Jag borde måla om mina möbler i mitt sovrum för där skulle det kunna passa om man har tur hohoho! Projekt sovrum! PÅ tiden att jag fixar om lite hemma.

Tjo!


//JessicA


P.s Fick en ny liten tjej kusin idag =D





Kommentera inlägget här :