Cp blogg!

publicerat i Fotograf

Foto: Jag Modell: Linnea Melander Mua: Sofie Jordskogen
 
 
 Får väl skriva här nere för blogg.se är en riktig böld i rava just nu. De har tydligen bytt system som inte vill fungera för fem öre. Allt tar en evighet och kommer säkerligen se förjävligt ut när jag publicerar inlägget! Ingen ide att försöka sig på en ny design...för det finns inga som helst kodmallar att kunna ändra på, det är weird.
 
Men Hellu!
 
Det var ett jäkla tag sedan ;)
Jag lever och mår bra om någon undrade vill säga. Det har varit en hel del på jobbet, ingen semester men några roliga plåtningar har jag allt hunnit med. Bilderna ovan är från en fototräff i Karlstad för några veckor sedan. Träffade så otroligt många och sköna människor! Skoj som fan att få träffa personerna IRL som man endast suttit vid burken och snackat med/tagit del av deras bilder.
 
 
Får skriva igen när blogg.se har skärpt till sig =P
 
 
Kram
 
//JessicA
 

 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av D A H L È N:

Fan va grymma bilder du tar och du bor nästan i mina krokar, varför har jag aldrig sett dig förr? Riktigt grym är du! :)

2:a kommentar, skriven , av MEULLERPHOTO:

Snyggt!

3:e kommentar, skriven , av Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Gud vilka underbara bilder! :D

4:e kommentar, skriven , av Ulrika - Fotograf u.norman:

Häftiga bilder!

Kommentera inlägget här :