-Pics-

publicerat i Fotograf

 
Hellu!
 
Retush högen börjar minska en aning och det känns alltid extra skönt när bilderna är levererade. Har en del bilder på lager jag tänkte så småningom visa. Jag har dock haft extremt mycket att göra då jag är i full gång att ta mitt pick och pack att börja arbeta på Gardermoen i Norge. Intervjuer, resor till Norge, leta boende, jobba på mitt nuvarande jobb, fotning, bildbehandling, färdigställa mitt hem och på det försöka vara något social med mina vänner. På något vis känns det ändå så himla bra att ha så mycket att göra, det har ju gett utdelning för mitt envisa slit!
Foto: Jag Modell: Sarah Eckardt
Foto: Jag Modell: Elisabet Bam Persson
 
Näe här blir inga barn gjorda dax att förbereda för morgondagens plåtning.
 
Haa duu!
 
 
//JessicA
 

 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann Kykyri:

Love love love den sista bilden Jessica :D

Svar: Det är bara för det är tuttar ;-)
Börgi Börg

Kommentera inlägget här :