Snabb update

publicerat i Fotograf


Semester är slut och jag har knappt fått möjlighet för att skriva något enstaka blogg inlägg. En natt har jag varit hemma på tio dagar efter mina roadtrips från Göteborg till Gävle. Förbannat roligt har jag haft! Jag ska försöka göra nått inlägg för dessa dagar...men lövar inget ;)
Minnet är bra men kort säger de. I mitt fall är minnet kort och obefintligt.

Under tiden jag var i Göteborg fick jag äntligen tillfälle att fota Sarah efter mycket mailande i månader fram och tillbaka. Hela plåtningen var oplanerad och spontan och hennes snyggfula klänning shoppade jag i en second hand butik flera månader tillbaka. Jag kan bara säga att den blev snygg på bild! En sak kan jag säga...jag älskar modeller med personlighet och kan posera som en modell precis som Sarah kan! ↓
  
↑ 
Har tyvärr inga Bts bilder...men tyckte dessa var lite roliga när jag ställde in ljuset med hjälp av den grymma tjejen Moa (som är riktigt duktig att fota) som lånade ut både sin kamera, objektiv, studio ect för mig i Göteborg! Hon hjälpte mig att få till ljuset så all creed till henne. Min kamera suger småpitt alltså...jag hatar när livet blir småpittigt!!!

Ett Stort Tack till er alla men speciellt till Moa för helgen, du är guld värd =)


//JessicA



Kommentera inlägget här :