Ovanlig Lunch

publicerat i Fotograf
 


 
Idag har jag njutigt av livet....;)
 
Jag har haft det helt underbart ute på Vänern i några timmar med strålande sol, härligt sällskap, badat (twice) och seglat för första gången i mitt liv! What a feeling. Helt klart en annorlunda "lunch dejt" om man kan sätta nått fjösigt ord på det. Det där lugnet, harmonin och den lätta vinden som smekte kinderna fick mig att njuta i NUET, där och då. Där fanns det inga måsten. Du var ett med vinden, vattnet och...hm...ja. Jag var tvungen att leka en Jack & Rose från Titanic....ni vet längst fram och tar ut händerna.....undrade vad de andra båtarna tänkte då hihihihihi! Fan nu låter det för romantiskt.
 
Mindre romantiskt att vara tillbaka till sitt jobb några timmar senare för att göra några ynka timmar...yeah!
Vilken tur att man har fläkten på jobbet som påminde mig hela tiden vilken underbar förmiddag jag fick uppleva, dessa kommer alltför sällan. Idag har varit en super dag!
 
Kram
 
//JessicA
 
 

 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av THIRIL THAMP - Glasborgen:

verkligen fina foton!

Kommentera inlägget här :