Emilia for sure

publicerat i Fotograf

Hellu!
 
Värdelöst att blogga för tillfället, avskyr nya systemet som inte har blivit den skarpaste kniven i lådan. Hur segt kan det gå egentligen? Flashbacks när man hade modem då det kunde ta 10 minuter att få hem en bild. Frustrationen som var då är exakt detsamma som nu. Hur kul är det? Yeah vilken lust jag får att blogga...NOT!
 
Jag fotade vackra Emilia för ett tag sedan som för övrigt var första gången framför en mer "proffsig" kamera. Jag tycker hon gjorde ett strålande jobb och icke att förglömma min mua Sofie som ger mig så mycket insperation och alltid gör ett fantastiskt jobb med sin make-up.
 
Emilia Hallstenson/JessicA BergmaN/Sofie Jordskogen
 

Foto: Jag Modell: Emilia Hallstenson Mua: Sofie Jordskogen
 
Hope you like
//JessicA
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann Kykyri:

Grymt!

2:a kommentar, skriven , av sandra:

De svartvita bilderna är sjukt grymma!

3:e kommentar, skriven , av Felicia Andreasson - Foto:

Jätte fina bilder! :D

Kommentera inlägget här :