Äntligen är julen över

publicerat i Dagbok
Då har denna julen passerat med stormsteg. I år har jag inte känt av det minsta jul känsla och tack och lov att julen gick fort i år. Nu är det dessa fruktansvärt dryga mellandagarna kvar som jag hoppas snart är över med.
Julen var hyffsat bra och jag fick lite julklappar så lite snäll har jag varit i år! Jag fick jätte snygga Filippa K muggar och en parfym och en platt tång! Nu är nog syrran glad att hon får ha sin för sig själv. I år var det första gången jag var ute på juldagen. Jag hade riktigt roligt! Jag var med Jocke och hans kompisar i Avesta och vi var ute på Kingen och det var ett himla drag, det förklarar min seghet dagen efter...hihihi.
Nu är det bara nyår kvar. Får se vad man hittar på. Min käre vän Magda skulle komma över nyår men ringde idag och sa at hon inte kunde, det var lite synd för jag hade väldigt gärna träffat henne. Jag kommer snart till Göteborg!

Jag pratade med Fredrik idag som är en mycket nära ex pojkvän till mig. Han berättade att hans mamma helt plötsligt gick bort idag och jag tycker så himla synd om honom! Jag lider rent ut sagt. Hon var en helt underbar människa och man har haft så mycket skoj ihop medans jag och Fredrik var tillsammans. Jag ska försöka göra allt för att han ska ta sig igenom detta för en sak vet jag, det är faan inte lätt! Så förhoppningsvis blir det en resa till Göteborg snart. Kramar om dig!

Näe...det var inte roligt att skriva idag...

Haaa duu

/Jessica

Kommentera inlägget här :